Serwis gwarancyjnyi pogwarancyjny
Naprawiamy i serwisujemy zarówno samochody nowe jak i używane w pełnym zakresie
 

Serwis gwarancyjny
i pogwarancyjny

Naprawiamy i serwisujemy zarówno samochody nowe jak i używane w pełnym zakresie

 

Warsztat samochodowy Pruszków
Zdiagnozujemy usterkę, szybko i profesjonalnie naprawimy.

Warsztat samochodowy Pruszków

Zdiagnozujemy usterkę, szybko i profesjonalnie naprawimy.

Profesjonalna Naprawa Auta
Serwis samochodów wszystkich marek.

Profesjonalna Naprawa Auta

Serwis samochodów wszystkich marek.

Auto-serwis Klakson
Zapraszamy do naszego nowoczesnego warsztatu samochodowego.

Auto-serwis Klakson

Zapraszamy do naszego nowoczesnego warsztatu samochodowego.

Szukasz polecanego serwisu samochodowego w okolicach Pruszkowa?
Zaufaj specjalistom w klaksonie, całą wiedzę o autach mamy w 1 ręku.

Szukasz polecanego serwisu samochodowego w okolicach Pruszkowa?

Zaufaj specjalistom w klaksonie, całą wiedzę o autach mamy w 1 ręku.

Dla klientów warsztatu Klakson
świadczymy usługę autoholowania z Pruszkowa i okolic

Dla klientów warsztatu Klakson

świadczymy usługę autoholowania z Pruszkowa i okolic

Warsztat samochodowyPruszków
Elektryka samochodowa, alarmy samochodowe, elektronika samochodowa, serwis dpf/fap/egr, sterowniki silnika naprawa, wszystkie marki, auto diagnostyka komputerowa

Warsztat samochodowy
Pruszków

Elektryka samochodowa, alarmy samochodowe, elektronika samochodowa, serwis dpf/fap/egr, sterowniki silnika naprawa, wszystkie marki, auto diagnostyka komputerowa

Naprawa i serwis klimatyzacji samochodowej
Napełnianie, diagnostyka, naprawa, czyszczenie i serwis klimatyzacji samochodowej, wszystkie marki

Naprawa i serwis klimatyzacji samochodowej

Napełnianie, diagnostyka, naprawa, czyszczenie i serwis klimatyzacji samochodowej, wszystkie marki

Wymiana oleju
Wymiana oleju w silniku samochodowym, skrzyni biegów manualnej oraz w układzie wspomagania, wszystkie marki

Wymiana oleju

Wymiana oleju w silniku samochodowym, skrzyni biegów manualnej oraz w układzie wspomagania, wszystkie marki

Profesjonalny i zaufany warsztat samochodowy Pruszków
Diagnostyka, naprawa, serwis, wszystkie marki diesel - benz

Profesjonalny i zaufany warsztat samochodowy Pruszków

Diagnostyka, naprawa, serwis, wszystkie marki diesel - benz

Previous Next Play Pause

Kompleksowy zakres ofertKompleksowy zakres oferty

Zajmujemy się kompleksową diagnostyką komputerową samochodu i auto diagnostyką samochodową, naprawą mechaniki samochodowej, elektryki samochodowej jak również naprawą i diagnostyką autoelektroniki i elektronikii samochodowej w każdej marce auta w Pruszkowie. Serwis i naprawa klimatyzacji samochodowej.

Profesjonalny serwisProfesjonalny serwis

W ciągu wielu lat istnienia warsztatu wypracowaliśmy metody pracy, które gwarantują Klientom solidną i sprawną pomoc. Skorzystaj z usług polecanego, sprawdzonego i zaufanego elektromechanika z Pruszkowa w profesjonalnym warsztacie samochodowym na Prusa 91. Zaufaj specjalistom od naprawy każdej osobowej marki auta. Dajemy Ci gwarancję pełnej satysfakcji z każdej wykonanej naprawy.

Sprawdzona kadraSzeroki zasięg

Nasza firma obsługuje klientów z okolicznych miast - Pruszków, Piastów, Brwinów, Otrębusy, Podkowa leśna, Milanówek, Komorów, Grodzisk Mazowiecki, Kanie Helenowskie, Ursus.

Do typowych problemów z filtrem cząstek stałych zaliczamy: zbyt wysoki poziom oleju silnikowego, brak dodatku do paliwa i świecącą się kontrolkę filtra. Jak radzić sobie z tego typu problemami i jakie są ich przyczyny?

Główne przyczyny wadliwego działania DPF to:

  • Rozszczelnienie układu dolotowego (podczas przyspieszania silnik produkuje zbyt duże ilości sadzy).
  • Zużycie układu wtryskowego (niewłaściwie rozpylone paliwo źle się spala, przez co produkowana jest ponadprzeciętna ilość sadzy).
  • Zużycie pierścieni tłokowych (do komory spalania dostaje się olej silnikowy, niedopalony zatyka filtr cząstek stałych).
  • Zużycie lub uszkodzenie układu turbodoładowania (analogicznie jak w przypadku zużycia pierścieni tłokowych, niedopalony olej zatyka filtr).

Gdy rośnie poziom oleju silnikowego?

Przyczyną wzrostu poziomu oleju silnikowego może być paliwo spływające po tłokach do miski olejowej. Przy dużej ilości sadzy sterownik próbuje ją dopalić, pobierana jest więc większa ilości paliwa. Niestety zwykle sadzy jest tak dużo, że zwiększone dawki paliwa nie pomagają w jej dopaleniu. Nadmiar paliwa spływa po tulejach cylindrowych i przedostaje się do miski olejowej, przez co poziom oleju rośnie. Problem dotyczy głównie samochodów wyposażonych w tzw. filtry suche, czyli DPF-y pracujące bez dodatku płynu.

Najprostszym rozwiązaniem problemu jest przepalenie silnika, czyli dynamiczna jazda na drodze szybkiego ruchu lub wizyta w serwisie samochodowym. Gdy poziom oleju silnikowego rośnie, konieczna będzie również jego jak najszybsza wymiana (olej silnikowy zmieszany z paliwem traci swoje właściwości smarujące).

Gdy zapali się kontrolka filtra cząstek stałych?

Filtr jest zapchany sadzą i konieczne jest jego przedmuchanie. Kontrolka ostrzegawcza zapala się w momencie, gdy pojemność robocza filtra została wyczerpana. Sterownik informuje o tym kierowcę odpowiednio wcześniej, dzięki czemu jest jeszcze czas na dopalenie sadzy podczas dynamicznej jazdy na drodze szybkiego ruchu. W innym przypadku koniecznością stanie się wizyta w serwisie samochodowym.

Najprostszym rozwiązaniem problemu jest dopalenie sadzy poprzez dynamiczną jazdę przez określony czas. Zwykle producent samochodu sugeruje, z jaką prędkością i jak długo należy jechać autem, by dopalić sadzę nagromadzoną w filtrze. Bez przedmuchania silnika wizyta w serwisie będzie nieunikniona – jeśli będziemy zwlekać zbyt długo, filtr zapcha się tak bardzo, że jego przepalenie przestanie być możliwe.

Gdy zabraknie dodatku do paliwa?

Płyn zużył się w sposób naturalny lub doszło do wycieku. W takiej sytuacji należy jak najszybciej uzupełnić braki, korzystając przy tym z płynów sugerowanych przez producenta auta. W starszych modelach samochodów z FAP zwykle stosowano DPX. W nowszych modelach stosuje się Infineum lub Eolys.  

O czym powinien pamiętać kierowca auta z DPF-em?

  • Nie dodawaj gazu na niskich obrotach – duże ilości paliwa w komorze spalania stają się przyczyna zwiększonej produkcji sadzy, która szybko zapcha filtr.
  • Pamiętaj o okresowym przepaleniu filtra – samochody z filtrem DPF muszą być co pewien czas przegonione na drodze szybkiego ruchu. Najlepiej przynajmniej raz w miesiącu wybrać się w dłuższą trasę i wypalić nadmiar sadzy gromadzącej się w filtrze.
  • Nie stosuj płynów uszlachetniających do paliwa – paliwo powinno mieć ściśle określone parametry techniczne, wtedy filtr działa z największą efektywnością i nie ulega szybkiemu zapchaniu.
  • Wybieraj oleje niskopopiołowe – ten rodzaj olejów podczas spalania nie generuje dużych ilości sadzy, dzięki czemu filtr działa dużej.
  • Staraj się tankować do pełna, zwłaszcza w przypadku samochodów wyposażonych w starszą wersję filtrów FAP. Sterownik dawkuje odpowiednią ilość płynu (dodatku do paliwa) bezpośrednio do baku z paliwem i małe dolewki paliwa mogą go zmylić. Dlatego najlepiej zalewać bak do pełna.

Naprawa filtrów:

  • Regeneracja filtra – to najtańszy sposób na przywrócenie go do możliwe wysokiej sprawności działania. Regeneracja filtr polega na jego przepaleniu, chemicznym oczyszczeniu lub wymianie wkładu. Zasadniczo chodzi o to, by pozbyć się z filtra jak największej ilości sadzy. Regeneracja nie sprawi, że filtr będzie w pełni czysty, ale pozwoli go wciąż eksploatować.
  • Wymiana filtr – to zdecydowanie droższa opcja, nawet jeśli sięgamy po w miarę nowy filtr po regeneracji z uszkodzonego pojazdu. W przypadku starszych modeli samochodów, z mocno zużytym silnikiem, zakup fabrycznie nowego DPF może być nieopłacalny, bo taki filtr i tak będzie zatykał się znacznie szybciej niż w nowym aucie.
  • Usunięcie filtra – to radykalna opcja, w sensie prawnym nie do końca legalna (auto z usuniętym DPF nie spełnia norm homologacji i nie powinno być dopuszczone do ruchu), ale na stałe rozwiązująca problem z zapychającym się filtrem. W tej opcji usuwa się nie tylko filtr, ale przy okazji wprowadza się odpowiednie zmiany w oprogramowaniu sterującym pracą silnika.

A gdzie najlepiej dokonać naprawy filtra cząstek stałych? Oczywiście w autoserwisie Klakson w Pruszkowie. Zapraszamy.

ZakresOfertyWybrane elementy oferty

Nasz serwis oferuje m.in. poniższe usługi:

  • mechanika samochodowa ogólna
  • klimatyzacja samochodowa
  • elektryka samochodowa
  • pełna obsługa
  • diesel serwis
  • elektronika samochodowa
  • auto diagnostyka
  • alarmy samochodowe

Jeśli nie znalazłeś interesującej Cię usługi - ZADZWOŃ!

 

 

 

door to door

Przyjedź do nas do warsztatu samochodowego Klakson - Pruszków, ul. Boleslawa Prusa 91

lub

Skorzystaj z usługi door to door.

Jeśli nie masz jak dostarczyć zepsutego samochodu do warsztatu w Pruszkowie lub po prostu nie chcesz wychodzić z domu - nie ma problemu, nasz pracownik przyjedzie do Ciebie. Obsługiwane miejscowości: Warszawa, Piastów, Brwinów, Komorów, Kanie, Milanówek, Grodzisk Mazowiecki, Ursus

 

 

Zakres usług

  • Diagnostyka komputerowa
  • Mechanika samochodowa
  • Elektryka samochodowa
  • Elektronika samochodowa Pruszków
  • Serwis diesel Pruszków
  • Serwis klimatyzacji samochodowej
  • Serwis filtrów DPF i FAP
  • Wymiana oleju Pruszków
  • Naprawa samochodów Pruszków

Skontaktuj się z nami

Naprawa samochodów Pruszków:

Mercedes Benz
BMW logo
opel
Peugeot logo
toyota
audi
skoda
renault
honda
ford
alfa romeo
jaguar
suzuki
landrover
hyundai
mini morris
nissan
lexus
subaru
Chevrolet
 
608-335-790

Bonusy za opinie!

Korzystałeś z usług naszego Warsztatu samochodowego Klakson?

Jeśli nie - koniecznie umów się na wizytę.

Jeśli tak - zachęcamy do zostawienia opinii o naszych usługach, z pozytywnych się ucieszymy i będziemy pracować z jeszcze większą werwą, przyjmiemy też konstruktywną krytykę i poprawimy się na przyszłość.

Opinie możesz nam wystawić na:

google facebook yanosik

Wystawiłeś nam opinię? Przy następnej wizycie upomnij się o 5% rabatu na wszystkie usługi.